Види зовнішньої реклами

Сьогодні хотілося б присвятити огляд видам зовнішньої реклами.

  • Яка реклама найефективніша…
  • Наскільки вона потрібна у великому і малому бізнесі…
  • Яка вона буває і наскільки вона ефективна для просування саме вашого бізнесу…

Ці та інші запитання підприємці ставлять собі все частіше й частіше.

ВІДПОВІДЬ ОДНА: яким би не був бізнес і яка б не була спрямованість, про нього треба розповідати. Причому прості й банальні способи реклами вже неефективні, тобто розповідати потрібно:

МАСШТАБНО

ГЛОБАЛЬНО

НАГЛЯДНО

Реклама – це не розкіш

Цей інструмент необхідний кожному підприємцю для поширення інформації про себе саме цільовій аудиторії, саме вашому клієнту, а також для підняття вашого імені в рейтингу серед аналогічних компаній.

Щоб відповісти на це запитання, розберемо різновиди реклами, яка не потребує особливих вкладень і вже давним-давно зустрічається абсолютно на всіх вулицях міста. Саме цим видом є зовнішня реклама. Її помічають абсолютно всі. Перехожі повз кав’ярні та ресторани, повз торгові лавки та крамнички.

Для чого призначена зовнішня реклама

Розгорнута інформація

Ключові моменти

Люди, що стоять у заторах з вікон своїх машин, також спостерігають саме зовнішню рекламу.

Це найперспективніший спосіб, який є на сьогоднішній день для залучення клієнтів.

І цей спосіб націлений саме на широкий масштаб споживачів і, як виявилося, він не потребує особливих вкладень.

Призначення зовнішньої реклами – це нагадати клієнту саме про вашу організацію, продукт або послугу, також допомогти знайти її місце розташування.

Чому зовнішня реклама важлива:

  • Її помічають абсолютно всі: перехожі, водії, люди в заторах.
  • Вона допомагає нагадати клієнту про вашу організацію, продукт або послугу.
  • Допомагає знайти місце розташування компанії

В оформленні найкраще використовувати яскраву привабливу картинку, щоб вона була смачною для споживача і зацікавила його увагу.

Серйозніший вид реклами ми все-таки не рекомендуємо розміщувати, бо людина на бігу зазвичай не встигає прочитати якісь довгі написи, гасла.

Зазвичай створюється картинка протягом трьох секунд, щойно ми побачили щось перед собою.

Поради щодо оформлення:

  • Використовуйте яскраві зображення, що привертають увагу.
  • Робіть дизайн “смачним” для споживача, щоб зацікавити його увагу.
  • Уникайте складних текстів – людина на бігу не встигне прочитати довгі написи або гасла.
  • Візуальна інформація має бути зрозумілою протягом трьох секунд.

З огляду на все вищесказане, необхідно зазначити:
“Яка все-таки зовнішня реклама існує у нас на сьогоднішній день?

Види рекламних конструкцій у зовнішній рекламі

Сюди можна віднести:

  • білборди
  • трівіжени
  • брандмаури
  • сіті-формати
  • ролерні дисплеї

Перший вид – це інформаційні щити

Абсолютно всі перехожі бачили ці великі вивіски на шляху проходження в автомобілі або просто на вулицях міста.

Вони намагаються донести до нас інформацію про якийсь продукт або послугу. Зазвичай це яскраві, барвисті банери з красивими картинками, з логотипами, з гаслами.

У принципі, рекламники пропонують абсолютно безліч різних варіацій – як надати клієнту інформацію про вашу фірму.

ЩитИ

  • Великі вивіски на вулицях і вздовж доріг.
  • Інформують про продукт або послугу за допомогою яскравих банерів, логотипів і гасел.
  • Рекламники пропонують безліч варіацій подання інформації.

Другий вид – це розтяжки

Це банер із полотна, яке розтягується над проїжджою частиною.

Тут можна розміщувати найменування організації, номер телефону, взагалі будь-яку контактну інформацію.

Тобто людина, що стоїть у заторі, взагалі без проблем може все це прочитати і в принципі вчасно записати.

Розтяжки

  • Полотна, розміщені над проїжджою частиною.
  • Включають назву організації, контактні дані.
  • Зручні для людей, які стоять у заторі.

Третій вид – це покажчики

Вони покликані для того, щоб зорієнтувати клієнта, як знайти ваш магазин або фірму.

Зазвичай їх виготовляють у вигляді стрілок або табличок, що дає змогу покупцеві не заблукати на шляху свого прямування.

Покажники

  • Використовуються для навігації клієнта до магазину або офісу.
  • Найчастіше виконані у вигляді стрілок.
  • Допомагають покупцям не заблукати.

Четвертий вид – це вивіска

Тобто це невеликий щит із назвою офісу або магазину, основне завдання якого – інформувати відвідувачів про те, що знаходиться всередині будівлі.

Найчастіше для виготовлення вивіски використовують акрил або оргскло (пластик) і роблять або зі світлових коробів, або зі світлових букв.

Тобто в будь-який час доби можна розібратися конкретно, який магазин де знаходиться.

Вивіски можуть бути: плоскі, об’ємні, фігурні.
Це найбільш затребуваний вид зовнішньої реклами.

Вивіска

  • Невеликі щити з назвою офісу або магазину.
  • Виконуються зі світлових букв або панелей, що робить їх видимими в будь-який час доби.

П’ятий вид – це штендери

Абсолютно всі перехожі щодня зустрічаються з подібним видом зовнішньої реклами.

Це спеціальна розкладна конструкція, що зазвичай розміщена поруч із вхідною групою того чи іншого місця, куди прямує покупець.

На ньому наносяться інформації про назву або якісь інші контактні дані.

Але варто зазначити, що конструкція досить-таки ненадійна, і багато разів доводилося спостерігати, як її здуває вітром, або вона лежить просто на поверхні, бо, знову ж таки, конструкція складна, і стійко вона на поверхні чомусь стояти не може.

Можливе застосування:

  • напрямок руху до об’єкта
  • меню в кафе (ланчі, бізнес-обід)
  • відомості про години роботи або акції
  • попередження про роботи, які проводить фірма

штендери

  • Складные конструкции, размещённые у входа в заведение.
  • Содержат название бизнеса или контактные данные.

Недоліки

  • Неустойчивы на ветру, часто падают.
  • Требуют ухода из-за погодных условий.

Шостий вид – це пневмофігури

Ця зовнішня реклама являє собою великі надувні конструкції, зараз їх обладнали навіть для того, щоб встановлювати на воді.

Рух руки привертає мимовільну увагу людини, запрошує зайти на ваше підприємство. Фігури складаються з тканинної оболонки, а також нагнітача повітря який вбудований в підставку фігури, які можуть бути обладнані підсвічуванням так і без нього.

Фігура наповнюється повітрям і тримає свою форму поки підключена до електромережі.

Фігури можуть бути від 2 до 4 м в залежності від потреби. Логотипи на фігурах можуть змінюватися на інші змінні банери, які ви можете роздрукувати на замовлення.

Але варто відзначити і невеликий мінус, все-таки конструкція надувна і досить-таки ненадійна. Вона має легку вагу, порив повітря і від вандалізму теж не захищена.

Зазвичай на них наносяться якісь назви фірми, або якісь акції, брендинги. Поверхня велика, тому нанести можна все, що завгодно.

пневмофігури

  • Складні конструкції, розміщені біля входу в заклад.
  • Привертають увагу своєю незвичністю і масштабом.
  • Поверхня дає змогу нанести будь-яку інформацію.

Недоліки

  • Легкість конструкції робить її схильною до поривів вітру.

Сьомий вид – реклама на громадському транспорті

Написи на зовнішніх поверхнях транспортних засобів(дахи, борти, двері, будки, скло).

Наприклад, повз нас приїжджає автобус, який рекламує сезонні знижки на тури в Європу. Звичайно ж, у холодну зимову пору ми всі звертаємо увагу на яскравий сонячний автобус, який пофарбований у жовто-блакитні кольори.

Ми його помічаємо, запам’ятовуємо назву турфірми і вже швиденько у нас у голові відкладається інформація, куди насамперед звернутися, якщо ми захочемо відпочити цього літа.

До речі, ніхто не використовує дахи, а в мегаполісах це доволі ефективний спосіб реклами, тому що з багатоповерхівок люди дивляться на автівки і бачать їхні дахи.

Ну, тут теж не без мінусів. Сьогодні у нас, наприклад, пройшов дощ зі снігом, транспорт брудний, назва фірми не зважає, автобус помили за тиждень, реклама чомусь цей тиждень у нас не працює.

*Існують ще лайтбокси (Light Box – світловий короб)<em> з підсвітками на даху авто.
** У салонах транспорту (друковані оголошення, реклама на моніторах).

реклама на транспорті

  • Розміщення оголошень на машинах, автобусах і трамваях.
  • Привертає увагу людей завдяки яскравому оформленню.

Недоліки

  • Бруд і погодні умови можуть приховувати рекламу.

Восьмий вид – 3D-фігури та 3D-макети

Простий приклад об’ємна фігура морозива – велика, яскрава, помітна. Це ідеальний варіант для привернення уваги до вашого кафе або кіоску з морозивом.

Така фігура буде виділятися набагато сильніше, ніж вивіска або штендер, який може опинитися осторонь.

Клієнти захочуть зробити фото з нею, а потім обов’язково зайдуть всередину або купити продукт.

Це ефектний і надійний спосіб зовнішньої реклами, який працює краще за традиційні методи, але все залежить від напряму бізнесу і не всім цей вид підійде.

3D-фігури та 3D-макети

  • Не бояться корозії та будь-яких погодних умов.
  • Легкі, встановлюються на будь-яку поверхню.
  • Міцні та стійкі – не впадуть.

Дев’ятий вид – дахові установки

Це масштабні рекламні або інформаційні конструкції, які встановлюються на дахах будівель, але для яких потрібно отримати дозвільні документи та узгодження з адміністрацією міста.

Вони володіють значними розмірами та забезпечують широке охоплення аудиторії, плюс чудову видимість з різних точок, що робить їх ідеальним інструментом для привернення уваги.

Такі конструкції нерідко використовуються для розміщення назви компанії та фірмового логотипу, сприяючи формуванню впізнаваності бренду і зміцненню іміджу компанії.

Основою дахової установки є міцний металевий каркас, на якому можуть бути розміщені різні елементи з підсвічуванням і без: об’ємні літери, світлові короби, неонові та світлодіодні вивіски.

дахові установки

  • Сприяють підвищенню впізнаваності бренду.
  • Забезпечують широке охоплення аудиторії завдяки відмінній видимості.
  • Легко читаються навіть з великих відстаней .
  • За наявності підсвічування функціонують цілодобово.
  • Мають низьке енергоспоживання завдяки використанню сучасних технологій.

Недоліки

  • Висока вартість
  • Складніші вимоги щодо норм уставки

Висновок

Зовнішня реклама – це універсальний інструмент, який допомагає бізнесу заявити про себе, привернути увагу до себе та виділитися серед конкурентів. Завдяки різноманітності форматів – від білбордів, брандмауерів, призматронів, вказівників і до пневмофігур з рекламою на транспорті – кожному рекламодавцю напевно потрібно самому обирати, які найефективніші види зовнішньої реклами йому використовувати, щоб вони були давали результат.

Тож тестуйте, який із цих видів реклами використовувати Вам.

Однак за всіх її переваг важливо зважати не лише на дизайн і зміст реклами, а й на її розміщення, стійкість і привабливість для інших. Успіх зовнішньої реклами полягає в грамотній подачі інформації, яка зрозуміла і запам’ятовується для споживача.